Language switcher country flag for Nederlands Nederlands
  • Language dropdown option country flag for English English
  • Language dropdown option country flag for Nederlands Nederlands

Hoe u de badge voor een toetsenbord uit de Q-serie installeert

Stap 1: Draai de schroeven aan de achterkant van de behuizing los.
Stap 2: Draai de schroeven op de dochterprint los.
Stap 3: Haal de printplaat en de topkoffer uit elkaar.
Stap 4: Monteer de badge op de topkoffer.
Stap 5: Schroef de badge op de topkoffer.
Stap 6: Haal de rechter keycap eruit en schakel over.
Stap 7: Monteer de printplaat en de topkoffer weer in elkaar.
Stap 8: Schroef de dochterprintplaat erin.
Stap 9: Schroef de onderkant van de behuizing vast.

U kunt contact opnemen met support@keychron.co.nl als zich binnen de garantieperiode een defect voordoet dat onder de garantie valt aan uw product. Keychron zal naar eigen goeddunken de garantie van ons toetsenbord uit de Q- en V-serie (bijvoorbeeld: Q1, Q2, V1, V2, enz.) nakomen op een van de volgende manieren:

- Defecten van toetsenborden uit de Q- en V-serie zijn veroorzaakt door productie: we zullen alleen de defecte delen van het toetsenbord vervangen, niet het hele toetsenbord, omdat het in hoge mate aanpasbaar is en gemakkelijk opnieuw kan worden opgebouwd.

- Defecten aan toetsenborden uit de Q- en V-serie zijn veroorzaakt door het demonteren van ons product, onjuiste installatie, reparaties/wijzigingen die niet door de fabriek zijn uitgevoerd, onjuiste afstelling van het product of verwaarlozing, inclusief maar niet beperkt tot “inbranden” en soortgelijk onrechtmatig gebruik : Wij bieden GEEN gratis service aan. We bieden alleen betaalde service om de defecte onderdelen op eigen kosten te vervangen (inclusief de kosten van onderdelen, verzendkosten en belasting indien van toepassing).