Waar vandaan wordt het pakket verzonden?
De meeste pakketten worden verzonden vanuit China, sommige populaire producten worden verzonden vanuit een magazijn in Polen, een magazijn in Spanje of Amazon Duitsland.
Wanneer verzendt u het artikel?
We verzenden het artikel binnen twee tot drie werkdagen en uploaden het trackingnummer zo snel mogelijk, maar het tijdstip van bezorging is afhankelijk van de lokale bezorgsnelheid en de douaneafhandeling, waarover we geen volledige controle hebben. De verwachte aankomsttijd is zes tot twaalf werkdagen. Maar in het geval van natuurrampen of andere oncontroleerbare factoren kan het langer duren.
Waar kunnen we naartoe verzenden?
We kunnen verzenden naar Duitsland, Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden , Zwitserland, Turkije, Denemarken, Frankrijk, Spanje, Italië, Verenigd Koninkrijk, we kunnen niet verzenden naar BFPO/POBOX en afgelegen gebieden.
Noorwegen en Turkije moeten het BELASTINGNUMMER invullen. Anders kan de logistiek het verzendlabel niet maken.
Kunt u het pakket als cadeau aangeven?
Nee, sorry, de koeriersdienst accepteert geen aangifte als geschenk bij de douane.
BTW of invoerbelasting inbegrepen?
Vanwege het douanebeleid van verschillende landen kunnen we NIET garanderen of er belasting voor u geldt. Onze productprijs is exclusief BTW of invoerbelasting van uw verzendbestemming. Maar we zullen ons best doen om een relatief redelijke waarde voor het product aan te geven. Laat het ons weten als de douane iets wil bereiken. We kunnen indien mogelijk onze suggestie doen.
Als u nog vragen heeft, kunt u ons een e-mail sturen op support@keychron.co.nl, bedankt.
Extra mededeling over verzending
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te helpen bij een succesvolle levering van de bestelling. Er zijn verschillende situaties waarin het pakket wordt geretourneerd naar het magazijn van het land van herkomst van de rederij:
-We nemen zo snel mogelijk contact op met de klant zodra we een melding van onze rederij ontvangen dat uw pakket vastzit bij de douane vanwege inklaringsredenen. Als de klant niet binnen 48 UUR de benodigde informatie verstrekt die vereist is door de douane (zoals belastingbetaling). Het pakket wordt teruggestuurd naar het magazijn van het land van herkomst van de rederij. Als de klant het pakket opnieuw wil verzenden, moet u mogelijk een extra vergoeding betalen (volgens de factuur van ons transportbedrijf). Als u naar eigen goeddunken besluit het pakket niet te ontvangen, moet u mogelijk de verzendkosten voor het retourneren zelf dragen (volgens de factuur van onze rederij). We zullen de verkoopprijs (exclusief extra verzendkosten indien betaald bij het plaatsen van uw bestelling) terugbetalen na aftrek van de verzendkosten voor het retourneren.
-We nemen zo snel mogelijk contact op met de klant zodra we een melding van onze rederij ontvangen dat het afleveradres of telefoonnummer onjuist is. Als de klant echter niet snel op onze vraag reageert, leidt dit tot het mislukken van de pakketbezorging. Het kan zijn dat de klant de extra kosten voor de herlevering moet dragen.
-Als de klant het product heeft ontvangen en het geen verband houdt met een probleem met de productkwaliteit en de klant het product wil retourneren, moet de klant dit binnen zeven dagen na aankomst van het product/pakket aanvragen, en de klant moet de verzendkosten voor de retourzending dekken. Zodra we het product in ons magazijn hebben ontvangen, zullen we de productkosten via Stripe terugbetalen.
-Als het langer dan 1 (één) maand als "Bezorgd" op de website van de koerier (bijvoorbeeld: DHL) verschijnt, worden de bezorggegevens op de website van de koerier verwijderd. De koerier zal ons geen enkele compensatie bieden voor deze bestelling. Daarom kunnen we geen restitutie verlenen als de klant ons niet informeert om het pakket via e-mail te onderzoeken 1 (één) maand nadat het op de website van de koerier is "bezorgd" .
-Om te voorkomen dat de zending wordt geretourneerd, zijn klanten verplicht om de volledige naam in het informatieformulier op te geven. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant als de naam op het formulier onvolledig is.
Voor aanvullende vragen kunt u een e-mail sturen naar support@keychron.co.nl